torstai 28. toukokuuta 2015

Johdanto ja jotain minusta

Aloitin tän blogin kirjoittamisen jo aikoja sitten. Kunnes elämä "kohteli kaltoin", ei jaksanut mielenkiinto riittää enään kirjoittaa mitään. Nyt aika tuppaa käymään pitkäksi kun aloitin mammaloman. Onnekseni muistin tämän, saampahan ainakin jonnekkin purkaa tunteitani. Aiheet ja tyylit tulevat vaihtumaan, aion kirjoittaa silloin kun siltä tuntuu, siitä miltä silloin tuntuu, sekä luultavasti tulen jakamaan paljon mielipiteitäni asioista. HUOM!. Minun mielipiteitä, en kenenkään muun, eikä kenenkään tarvitse ajatella samoin :D

Ehkä jotain voisin kertoa itsestäni. Olen jotain siinä parinkympin paikkeilla, en ole mistään isosta kaupungista, landetyttöi ollaan ja rakastan maaseutua ja metsän keskellä asumista! Olen käynyt ammattikoulun, valmistunut joskus ja rupesin yrittäjäksi heti valmistuttuani. Kauaa en ehtinyt yrittää yrittäjyyttä kun sain ilouutisia ja maha paisu, minusta tulee siis äiti joskus tässä kuukauden sisään! Paljon ehtinyt tapahtumaan pienessä ajassa. Raskausaikani on ollut kai todella helppo, jos ei lasketa mukaan pientä episodia sairaalan kanssa. Siitä ehkä joskus enemmän, mutta odotan siis lasta, jolla on pieni kromosomipoikkeavuus. Minulla on suuri perhe ja he ovat mulle kaikki kaikessa. Kavereita ei oo niiiiin paljoa, mutta se muutama ystävä löytyy, kultaakin kalliimpia nekin. Olen koiraihminen. Pidän kirkkaista väreistä hiuksissa, kengissä ja vaatteissa. Tosin silti vaatekaappini on aikalailla musta, vissiin yleistä :D Joo, en kerro itsestänikään vielä enempää.

Katsotaan miten tää lähtee pyörimään ja mitä keksin kirjoittaa seuraavaksi :) Tätäkään postausta ei tule ketään näkemään/lukemaan, pyydän silti kommentteja millaisia postauksia olisi kiva lukea ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti